Zain Shaikh   (Aimؔal_ Zain ✍)
522 Followers · 27 Following

read more
Joined 1 September 2018


read more
Joined 1 September 2018
23 MAY 2019 AT 7:34

جذبۂ حق و شہادت تمہیں معلوم نہیں
مرے اسلام کی طاقت تمہیں معلوم نہیں
تین سو تیرہ صحابہ و ہزاروں دشمن
پہ خدا کی تھی جو نصرت تمہیں معلوم نہیں

जज़्बा-ए-हक़ व शहादत तुम्हें मालूम नहीं !
मेरे इसलाम की ताक़त तुम्हें मालूम नहीं !
तीन सौ तेरह सहाबा व हज़ारों दुश्मन
पे ख़ुदा की थी जो नुस़रत तुम्हें मालूम नहीं !

-


30 JUL 2020 AT 23:11

....

-


12 JUL 2020 AT 3:16

‌۔۔۔۔۔

-


8 JUN 2020 AT 10:16

Complete poem in caption

-


20 MAY 2020 AT 16:05

....

-


3 MAY 2020 AT 16:05

In caption

-


24 APR 2020 AT 23:44

....

-


8 APR 2020 AT 10:02

किताब ए हस्ती खुली पड़ी है,
वरक़ वरक़ दास्तान ए ग़म है

दुखों से पुर, हसरतों में लपटे...
तमाम सफ्हों पे रो रहे हैं !

-


31 MAR 2020 AT 21:33

چادر کو تری سر سے گرانا نہیں اچھا
یوں جان کے عزت کو گنوانا نہیں اچھا

اچھا نہیں ہر وقت ہی حالات کا رونا
اور پیشِ خلق اشک بہانا نہیں اچھا

لازم تو نہیں مجھ کو یقیں آۓ ہر اک بار
ہر بار ہی بے پر کی اڑانا نہیں اچھا

جس شے کے سبب ذکرِ الٰہی سے ہوں غافل
اس شے کو نگاہوں میں سمانا نہیں اچھا

جب ضبطِ الم چشم سے ہو بر سرِ پیکار
تو لب پہ تبسم کو سجانا نہیں اچھا

ایمؔل ہو جو انسان تری روح کا قاتل
پھر اس کو دل و جاں میں بسانا نہیں اچھا

-


30 MAR 2020 AT 22:53

.....

-


Fetching Zain Shaikh Quotes