Upendra Kumar Mattupalli   (smart assist)
186 Followers · 5 Following

read more
Joined 13 January 2019


read more
Joined 13 January 2019
14 AUG 2022 AT 1:09

KARMA BASED ON TWO WAYS:
OUR PREVIOUS BIRTH &
OUR ANCESTORS LIFE CYCLE...

KARMA CREATES A UNIQUE SITUATION.! THAT MAYBE A GOOD/BAD, THAT'S CAN'T BE CHANGED. BUT, WHAT YOU HAVE DID THE GOOD / BAD CALCULATES TO PROVIDED TO YOU AN OPPORTUNITY TO SKIP'S THE BAD & OFFERS YOU TO ACCESS GOOD KARMA'S IN YOUR LIFE.. 🙏

-


12 AUG 2022 AT 19:26

F.I.T
Social Media
FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER

-


28 JUL 2022 AT 8:39

We Have Lack Of Wave Formations Around Us.. May You Can Experience Only Few..

But, We Are Influencing Unknown Unconditional Wave Effects..

-


8 JUL 2022 AT 23:07

ఈ గ్రహంలో ప్రతి జీవనిరజీవులకు మూడు ప్రధానమైన మోసాలు జరగటానికి అవకాశాలు ఉన్నాయి..

1. భౌతిక (అంటే సమాజం పరమైన మోసాలు)

2. శారీరకంగా (అంటే శరీరానికి జరుగు మోసాలు.. శరీరంలో అవయవాలు నుంచి నగ్నంగా మరియు శీలం కోల్పోవటంవంటి అంశాలు)

3. అంతర్గతంగా (అంటే మానసికంగా ఇష్టఅయిష్టాల నుండి జీవితకాలం కలుగచేసే నియంత్రణరాహితమైన పరిస్థితులు వల్ల కలిగే మోసాలు)

జీవితంలో భౌతికమైన మరియు శరీరకమైన మోసాలు జరిగిన అంతర్గత నియంత్రణ కలిగి ఉంటే చాలు.! అది సంపూర్ణమైన విజయం అవుతుంది.!!

-


6 JUL 2022 AT 10:32

Yours Karma Can't Be Hide.. But, Yours Good & Bad Decides The Karma Situations.

-


20 JUN 2022 AT 21:09

Your Heart, Kidneys, Lungs, Eyes, Brain, Mouth, Nose, Hands & Legs Are Working Only For You.! Only You.! Not For Others.!

But, Your Physical & Mental Situations Causes Totally You Body & Your Life.!

-


11 JUN 2022 AT 13:19

❛Nothing To Believe Anything.. Just, Keep On Going On Process.. Until It's Getting To End.!❜

-


11 JUN 2022 AT 9:47

For Boy's:
GIRL'S, MONEY, FOODIES, HIFI-LIFE & DEEPSLEEP.

For Girl's:
BOY'S, MONEY, FOODIES, HIFI-LIFE & DEEPSLEEP.

BOTH ARE SAME SAME.. BUT, OUR THINKING IS TOO DIFFERENT..

-


10 JUN 2022 AT 10:11

The Future Humans Will Be Divide Not By Cast. Truly By Psychological Differences.

-


5 JUN 2022 AT 2:07

If You Are In A State Of Darkest Situation.! You Have Two Options..

1. Go With Your Belief.! Truly, Karma Helps You The Best Based On Your Scale Of Good/Bad.

2. Turn For Plan-B or Wait For Better Time.

-


Fetching Upendra Kumar Mattupalli Quotes