Tasmiya Nigar   (Tasmiya Nigar)
529 Followers · 460 Following

read more
Joined 10 October 2020


read more
Joined 10 October 2020
23 FEB AT 14:12

Qalam sun raha hai sargoshiyan kagaz ke, marqoom hai jo qissay zarf ke saare, sukuut ho qalb mein tou khamoshi rahe lab'on pe...

Ye chasm ashk se gul posh hain jaise, soz mein qalb, nazar ho kisi gham gusar ke talash mein jaise....

-


24 JAN AT 21:37

Zindagi ye safar aisa jahan insaan ke pao nhi unke dil thak'te hain..

Jo bina rukay musalsal chalte rahein, kya aap isey koi mamuli baat samajhte hain....

Musafir jo duur ke manzil ke hua kartay hain, wo kahan raah mein kisi bahas mein uljha kartay hain....

Dilon mein apne kaji to kam zarf rakhte hain, bulande ka zikr to yha faqat aala zarf he kartay hain....

-Tasmiya Nigar


-


16 JAN AT 14:58

Money can buy you temporary happiness but not everlasting peace

-


12 JAN AT 20:54

Khud he say sawaal karne pe kaasir hain insaan aur jawaab duniya se lena ka hausla dekho

-


6 JAN AT 12:52

Taa'ir pardh rahein hain naghm'en saba.h mein, main gosh mein Nigar apne sukuun kar rahe huun....

Khayalo'n se hua karte hai ibtida e safar insaan ke, main apne takhay'yul se he musalsal safar kar rahe huun.....

-


30 DEC 2023 AT 14:27

Gar ye gul chaman ke saare abr ho jaayein, faza mein itr rang fishan ho jaayein....

Main jo dekhu chasm e hairaan se Nigar
Ya Rab kya aisa nhi ho sakta, Deed mein ye manzar kahe qaid ho jaayein...... .

-


22 DEC 2023 AT 21:04

Aarzee hain ye raunaq'en saari, na bhar jaaye Duniya se ek din dil tera, haan gar baat hai insaan ke to phir mukhtalif hai

-


18 DEC 2023 AT 23:24

Alfaaz ka apne istemaal durust kiya karein
Ye tarbi'at ka insaan ke subuut hua kartay hain

-


10 DEC 2023 AT 12:47

Nawaqif huun main yha insaan se iss qadr, zahiri se hota huun mutasir, ye mere himaqat nhi to aur phir kya hai ?

-


3 DEC 2023 AT 14:43

Accept yourself the way you are, don't immitate anyone as the act of immitation destroy ones personality which can be built through self expression.

-


Fetching Tasmiya Nigar Quotes