Sumaiya Shaikh ย  (Sumaiya fahad)
52 Followers ยท 22 Following

read more
Joined 18 July 2020


read more
Joined 18 July 2020
5 DEC 2021 AT 23:33

Tumhare jane k bad ab dil kaha lagta hai
Mera baag ujda hai
Khushbu kaha mehke gi
Tum rounaq-e chaman the
Tum gulshan-e-bahar the
Ab ujadna bhi qubul hua
Ab bikharna bhi qubul hua

-


17 DEC 2020 AT 21:29

Koi kami nhi thi ..
Na mohabbato ki qasrat me
Na ummido k dariya me
Na Sabr k daman
Na uljhano ki dor me
Jise chhodna hota hai
Wo sachayi kaha dekhta hai
Wo to bas chhod jata hai

-


17 DEC 2020 AT 20:03

Ahsas se khali dil
Lafzo ki gehrayi kya jaane

-


17 DEC 2020 AT 19:56

Kabhi is dard se guzro to maloom ho tumhe
Mohabbat wo bimari hai jo dil ka khoon peeti hai๐Ÿ’”

-


17 DEC 2020 AT 19:48

Zard sham k qisse purane hai
Dhalte suraj ki thandak suhani hai
Faqat kuch arse ki tabdili hai is qadar
Har raat ashqo k saye me guzri hai ..

-


31 AUG 2020 AT 18:05

............

-


26 AUG 2020 AT 20:58

Ye guzarishe , ye mannate tum rakh lo
Ye adawate , ye mohabbate tum rakh lo
Wo waqt , wo yaade tum rakh lo
Hum Kaha k sache itne
Ye sachayi apko mubarak
Ye inayate ap rakh lo.๐Ÿฅ€

-


14 AUG 2020 AT 12:47

Wo lamha jab tujhe chaha
Wo rasta jab tera hath thama
Wo baat jab tera yaqeen kiya
Wo safar jab tu bichad gaya
Aaj bhi yaad hai.....๐Ÿ’”

-


12 AUG 2020 AT 21:53

Hum ahle wafa
Hum ulfate jaha
Hum ishq ki sada
Hum la fani fasana
Hum raaze wafa๐Ÿฅ€๐Ÿ•Š

-


10 AUG 2020 AT 19:21

Rashk hai , ashk hai
Yahi kuch baat hai
Yahi kuch qissa raat ka hai
Wafa hai , dastan hai

-


Fetching Sumaiya Shaikh Quotes