sumaiya shaikh Ā 
697 Followers Ā· 24 Following

read more
Joined 19 November 2019


read more
Joined 19 November 2019
25 AUG 2021 AT 12:08

Nikame rahe tu nakami ke tane
Kamai ho tu kamiyabi ke tane

Ye dunyan ki rit hai is ka koi jawab nai
Ye dastur-e-maushra hai ise par sawal nai
šŸ„“šŸ¤·

-


12 AUG 2021 AT 14:59

Masoom se dill se bewafai mehengi padi
Or masomiyat ne apni akhri saase bhari

Phir ose dill me shaki mijaz ka aagaz howa
Masomiyat dill ke kese kone me dafan hoi
šŸ’”

-


7 AUG 2021 AT 14:55

Mohtarama! pinjra sone ka ho ya pital ka pinjra hi hota hai
Khule aasmaan ko sametna ose pinjre me mumkin kaha hai.

Chahane wala chodh jayega azaad tujhe kese roze
Kahi yu na ho tu uddan bharna bhool jay ose roze.
šŸ’”šŸ™‚

-


3 AUG 2021 AT 16:40

Zindagi bhi badi ajib hai, mazi ki khush-fhemiyan aaj samne mere galat-fhemiyan bane khadi hai.
šŸ’”

-


3 MAY 2021 AT 0:38

Waqt tahajjud ka our mera
ro kar ye khena mere khuda
se mujhe or nhi rona.










-


4 NOV 2020 AT 20:57

Me Be-muraad rahe jao, Baa-muraad tujhe kar ke
Me Baa-khabar sirf tujhe se, ise Be-khabar jahan me.

-


8 SEP 2020 AT 18:31

Duriyaan hai nazdikiyaan hai
Na jane hamare bich kya hai
Bas eak benaam sa rishta hai
Jese eak naam nazar karna hai

-


2 SEP 2020 AT 19:12

Rishta Bada Anokha Hai
Khushiyon Ka Thikhana Nai,

Dard Ka Khazana Hai
Par Umid Ki Roshni Nai,

Dill Par zakhm Hai
Par Dawa Ki Talab Nai,

Inteqaal Me Abhi Waqt Hai
Par Zindagi Ki Chaha Nai.

-


27 AUG 2020 AT 20:15

Fasle nazar aate hai par fasle nhi hai
Nazdikiyan nazar nhi aati lekin nazdikiyan hai

Zindagi ke kuch rishte Yun bhi hai
Dur rhekar bhi hum behad karib hai

-


22 AUG 2020 AT 16:05

Imaan Esa Rakho Ke Akhlaaq Me Nazar Ajae,
Mehenat Ese Rakho Ke Misale Ban Jae.

-


Fetching sumaiya shaikh Quotes