Sultana Shaikh ย  (Sultana's diary......โœ๐Ÿป)
181 Followers ยท 14 Following

Name, Sultana shaikh sltn
D. O. B, 01/01
Place,Mumbai,,,
Joined 11 September 2019


Name, Sultana shaikh sltn
D. O. B, 01/01
Place,Mumbai,,,
Joined 11 September 2019
3 DEC 2022 AT 15:44

Bahot aazma jaa chuke ghairon se
Aaj khud ko khud se aazmana hai

Ya is baar khud se khud ki jeet ho
Ya fir khud ko mitti me milana hai..... Sltn

-


2 DEC 2022 AT 15:34

Bade arse baad khushi mili kis qadar
Kash k parr hote mai udhkar aaun tere dar...... Sltn

-


1 DEC 2022 AT 18:43

Mere jane se pahle mujhe dafnaya gaya
Khamosh mujhe karwaya gaya
Inna lillahi rajiun dabe lehjon me dohraya gaya๐Ÿ˜Š
Kisi ne hans hans kar faqr se mitti me mujhe milaya gaya
Aakhri haq zauq o shauq se nibhaya gaya...... Sltn

-


1 DEC 2022 AT 18:31

Loot gaye zamane wale is qadar
Na rahi zameen na asman na dar...... Sltn

-


1 DEC 2022 AT 14:28

RAHMAT K SAYEโค๏ธ
Teri rahmat k saye hon
Teri rahmat se rahun mai sairaab
Tera zikr meri fikr bane
Meri fikron se tu karde mujhe azaad
Mujhe nhi pata mere masle ka hal kya ho
Tu hi har shay par qaadir tu hi
har mere masle se karde mujhe azaad
Bujha mera rang ay har zarre me rang bharne wale rab
Tu hi mushkil kusha tu hi to hai badshah teri hi lagi hai bas aas
Teri rahmat k saye hon teri rahmat k saye...... Sltn

-


30 NOV 2022 AT 16:58

QABAR๐Ÿ
Kisi ki qabar par kisi ki baaraat sajti nhi
WO SAJA GAYE
Kisi k gham me ghair tak shareek hote hain INSANIYAT HAI YE
Lekin kuch apne hain jo apno k gham ko GHAM TAK samajhte nhi
Ujaad kar mere ghar ki bahaar sutoon hila gaye
MERE MASOOM KALEJE K TUKDE PAR APNI LAU JALA GAYE
Haqeeqat ye bhi hai k mere ghar ki bunyaad pakki nhi
Kis par royen kis baat par royen kis lamhe ka sog manayen
WO TO HOSH-O-HAWAS ME SAB KAR GUZAR GAYE
Yahan to har lamha mila bhi jisme sach k koi lamhe hi nhi
KISI KI QABAR PAR SHADI TO DOOR SHADI KI BAAT TAK CHALTI NHI...... Sltn

-


30 NOV 2022 AT 13:05

Dunya ki fikr se dil ye azaad hai
Jo mere haathon me tera ye haath hai..... Sltn

-


30 NOV 2022 AT 12:58

INTEZAAR ๐Ÿ
Aaj ka pata nhi na kal ka pata koi
Tumne zindgi meri un saalon par takmeel kardi๐Ÿ˜Š
Jinka na zameen koi na asman koi๐Ÿ‘๐Ÿป...... Sltn

-


30 NOV 2022 AT 12:51

DAUR๐Ÿ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
Ye daur-e-khilafat hai yahan kaun apna kaun paraya
Har shay me karte himakhat hain yahan kya sahi kya ghalat ki ho pehchaan
Umr se badh kar tajruba mila hai shayad yehi kaam aaye jo mili TAJRUBA-E-ZINDGI hai
Zer ban ban kar thak gaye hain yahan har ik ko zabar banne ki padi hai
Ye daur-e-khilafat hai yahan khudgarzi ki baharen chali hain
Ye daur ye daur ye daur janab ye daur...... Sltn

-


27 NOV 2022 AT 16:01

LUTERA
Wo jo door ik shaks khada hai
Mere qafile ka lutera bada hai.... Sltn

-


Fetching Sultana Shaikh Quotes