27 JUL 2017 AT 17:01


Ajeeb hai ye insaan
Karta hai Khvaahish-e- jannat ki

Magar iske pass nahi
Nigaah-e-naaz apni hi jannat ki

Wo jannat jo hai Nemat-e-khaas
Afsoos nahi hai isse ahsaas

Wo Jannat-e-zamiin walidein hai
Jo hai Muzda-e-jannat bhi

Nadaan hai ye insaan
Jisse phir bhi ghooj hai Soorag-e-jannat ki

- Shaiky