shaikh shagufta   (_sshagufta_)
418 Followers · 439 Following

Insta@ _sshagufta_ (Ajmeri deewani)
Joined 30 May 2020


Insta@ _sshagufta_ (Ajmeri deewani)
Joined 30 May 2020
29 AUG 2021 AT 22:42

Why you want to control man ?
Can't msg na ?
Then call HAQ se 😉😍😇

-


29 AUG 2021 AT 22:34

People who keep Believe in their relationships never speak about the priorities ...
As we never give rankings to our Family..❣❤

-


15 APR 2021 AT 12:22

Tum Aaag toh mai paani ...Tum rutho toh Muje aati hai manani😘😘

-


5 DEC 2020 AT 20:18

Apki Mehnat Apke Sath...
Meri Mehnat Mere Sath...

-


20 NOV 2020 AT 16:36

Wo Aag hi kya Jo Paani Se Naa Bujhe
Wo Tadap hi kya
Jisme KHWAJA Naa basey..

-


9 NOV 2020 AT 16:25

Wo Kehta hai,
Tum Apna Chehra naa hi dikhaya karo kisiko,
Toh bohot Acha hoga..
Q k mai nai Chahta k Koi or tumhari Mohabbat me Dubb jaye...
😍😍😍

-


6 NOV 2020 AT 21:11

When Someone puts their finger in their Nose..😬

-


6 NOV 2020 AT 21:00

Uske liye kya Rona,
Jo apna nai, wo kisi or ka Sahi..
Or Jo kisi or ka Nahi ,Wo Apna sahi..

-


12 OCT 2020 AT 23:27

Ye sach hai k
Ankho se dekha hai,
Par har baar
Ankho dekha Sach nai hota hai..

-


24 SEP 2020 AT 12:44

I carry that type of Nature k.. ‼️‼️

Mujhe bura nai lgta🤗
Par bura laga toh
bohot bura wala bura lagta..
😠😡

-


Fetching shaikh shagufta Quotes