Shaikh Diaries   (Shaikh..)
20 Followers · 16 Following

Joined 22 March 2019


Joined 22 March 2019
11 APR 2023 AT 23:13

Mai Chand ki tarah uski baahon me tha ...

woh shaitaano ki talash me nikal gayi.... !

-


20 JUN 2022 AT 1:54

Haar shaam tumhari yaadon ko kuch is tarha guzara hai.. !
Jaise koi marne ka intezar kar raha ho..!
Bus tak ta raha raat bhar asmaan...!
Aankhon se aansu aate rahe..!

-


11 SEP 2021 AT 23:33

Pehle aankho se dil halka hota tha!

Ab aankhon se khoon bahana padhta hai.!

-


20 AUG 2021 AT 14:55

Mai sabar ka ye mayar chahta hu.. !
Ki mere samne koi tumhra naam le.
Or mere dil ki dhadakne taiz na ho.!

-


19 JUL 2021 AT 21:01

Ek baar to yun hoga.!
Thoda sa sukoon hoga.!

Na dil me kasak hogi.!
Na sar me junoon hoga.!

-


14 JUL 2021 AT 1:09

Khamoshi se matlab nai matlab baaton se hai.!!
Din to guzar hi jaega.. Masla raaton se hai..!!

-


29 JUN 2021 AT 8:01

Jab dard aakhon se nikla to log kehne lage ye to kaayar hai..!wahi dard kab lafzon se nikla to kehne lage ye to shayar hai.!

-


10 APR 2021 AT 18:10

Kabhi Woh Mere HonTo'N ki
Talab Huwa Karti Thi,
Aaj Kal Ye Jagah kambhakht
Cigarette Ne Le Li !!!❤

-


9 APR 2021 AT 0:53

Rooh se tha ishq islye neend udh gayi.!

Aagar Jism se hota to neend aagayi hoti..!

-


8 APR 2021 AT 1:17

Ishq ke sailaab me behte chale gye.!
Yeh dil kisi aur ke liye dhadkne lag gye.!
Ek dour tha hum khudse he mohabbat kiya karte the.!
Ab yeh dil kisi aur par jaan chidkne lag gaye..!!

-


Fetching Shaikh Diaries Quotes