Shaikh Adeel   (Aye - Adeel)
307 Followers · 526 Following

read more
Joined 30 January 2020


read more
Joined 30 January 2020
11 APR 2020 AT 18:02

Ab to wo log bhi
Aman ki baat karte hain,

Jinke ma'azi
Ikhtelaafi khayaal se the.

-


11 APR 2020 AT 5:47

the blood flows in my body

-


7 APR 2020 AT 20:33

Ye Bambai hai saaheb ,

Yahan samandar bhi
Apne mauj mein rehta hai

-


7 APR 2020 AT 6:42

Nafrat ka beej bokar
Mohabbat ki baat karte hain,

Is tarah se kuch log
Watan ko barbaad karte hain

-


7 APR 2020 AT 2:13

Khushiyan hoti hain daakhil
Beti ke ghar mein aane se,

Raunaq karti hain ghar apni dua'on se,

Rahmat ki darakht si hain betiya'an,

Roshni bhi hai inse or zeenat bhi betiyaan !!

-


1 APR 2020 AT 19:01

Har gunah ki ma'afi hai agar tauba dil se ho,

Vo malik hai vo maula hai meherban hai vo

-


31 MAR 2020 AT 18:41

Hazaaron ki bheed me bhi
Jo, khada hojaye vo insan,

Log dekhte hi kehte hain
Vo dekh Hamaare Desh ki Shaan,

Ye, Martabah khaki vardi ka
Ye hai humara Hindustan.

Jai Hind Jai Bharat🇮🇳

-


22 MAR 2020 AT 18:35

Bolne waale pareshan ,

Khushhaal hain bezubaan

-


18 MAR 2020 AT 1:12

Ulfat kuch is qadar hai tujhse ,

Maine khud ko mita diya sirf tujhe paane ke liye

-


16 MAR 2020 AT 1:56

Ashq unki aankhon se gire,

Aur dard is dil ko kyun hua ?

-


Fetching Shaikh Adeel Quotes