👑Shaikh Aalize👑   (𝓼𝓱𝓪𝓪𝔃🦋)
1.3k Followers · 83 Following

read more
Joined 25 December 2020


read more
Joined 25 December 2020
16 JAN AT 0:25

Dil ke paas dimag nhi hota,
Warna hum jaise log bhi Dil ki jagah rahne wale dimag se hi kaam lete.

-


23 DEC 2023 AT 2:35

Main jab bhi guftagu karun tou uska hi zikr karti hun,,,
Ek wo hai jo mera zikr hone par guftagu bhi nhi karta.

-


23 AUG 2023 AT 14:15

میں خاموش ہوں مجھے خاموش رہنے دو،
ان دنوں شور زارا تکلیف دے رہا ہے مُجھے۔🥀

-


20 AUG 2023 AT 17:54

Ek mujhe tordne ki khatir logo ne
Khud ko kitna niche gira liya.

-


6 AUG 2023 AT 2:37

Gareeb ghar ki ladki ko khayal is baat ka bhi hona chahiye ki
Usey mohabbat kisi ameer ladke se na ho.

-


18 JUL 2023 AT 14:14

میں کس قدر تنہا ہوں اپنی سوچوں کے سفر میں

Main kis qadar tanha hu aapne sonch ke safar mein.

-


6 JUN 2023 AT 0:30

Aankho ki udaasi na gayi warna,
Hunar tou hume bhi aata tha gham chupane ka.

-


19 MAR 2023 AT 12:10

کب تک میں یوں ہی زندگی بسر کروں گی
کب تک میں یوں ہی ٹوٹی ہوئے سانسوں میں سفر کرو گی

چھوٹ ہی جاۓ گا سانسوں سے یہ رشتہ ایک دن
کیسے رہوں گے تب تم میرے بن

یہ ستم کا سفر بھی ختم ہو ہی جاۓ گا
رہے گی نہ ہستی میری اس دنیا میں جس دن

روتے ہوئے آؤ گے تم میری قبر پر اے جان
میں آنسو نہ پوچھ پاؤں گی پھر تمہارے اس دن

-


1 MAR 2023 AT 15:03

کسی کے گھروں میں سج رہی تھی محفلیں
تو کسی کے گھر اجڑ گئے۔

Kisi ke gharon mein saj rahi thi mehfilen,
Tou kisi ke ghar ujard gaye.

-


26 FEB 2023 AT 13:05

جب دل کو چین اور روح کو سکون نہ ملے تو
چہرے کی سجاوٹ کس کام کی۔

Jab Dil ko chain aur Rooh ko sukoon na mile tou
Chehre ki sajawat ki kaam ki.

-


Fetching 👑Shaikh Aalize👑 Quotes