Shaik Taher Ali   (Taher)
7 Followers 0 Following

Joined 19 June 2020


Joined 19 June 2020
11 JUN 2023 AT 18:31

La'azmi hai tutna mera.
Har baar Har peher Har ghadi Beshaq
Muntazir hu sukun-e-ishq ka ya Rab
Karde mujh pe Gaib-e-Rehmat.

-


8 APR 2022 AT 21:35

Meri muskaan pe mat jaana aye dost.
Jab sach jaan jaogey...
Khud na kabhi hass paogey.....😇

-


1 APR 2022 AT 2:31

Design yourself in a way that....
None of the artist can predict your Art

-


28 MAR 2022 AT 23:41

Sachhe insaan ki talaash mat kar aye Gaafil
Ba qaida....
Bura waqt saare chehre dikha deta hai.

-


10 MAR 2022 AT 20:20

Self Obsession is must needed to crumple others dominant behaviour .....

-


10 MAR 2022 AT 3:45

Fakhat unhi nigaho ki talash
hoti hai hume janab.

Jo kambakht nigahe chah ke bhi
humse kabhi nazar na milayegi.....

-


27 JAN 2022 AT 1:01

Faqr kis baat ka hai insan ko
Samaj aata nahi.......

Dusro se madad maang lena fir
Zarurat me apne rang dikhana.
Hosh nahi hai inko apne kirdaar ki
Ho jaye jitna bhi Bad bu daar.
Insaniyat ke ye na honge kabhi haq daar.

-


11 JUL 2021 AT 0:42

If you love a person unconditionally in this modern era..
Then be ready to get yourself granted....

-


6 JUL 2021 AT 20:48

Self Obsession is must needed to crumple others dominant behaviour....

-


9 MAY 2021 AT 1:24

Na hi Kar sakta izhar ek din me
Na Kar sakunga pyaar ek din me
Na milegi ye mamta kahi Iss duniya me
Aap ki parwarish hai duniya me alaa..
Jinki tarif karunga toh pura saal kam hai.

-


Fetching Shaik Taher Ali Quotes