Saieed Ahmad Shaik Ā  (#saieedshayri)
1.3k Followers Ā· 1.3k Following

read more
Joined 12 March 2019


read more
Joined 12 March 2019
3 HOURS AGO

Jahalat Aur Be-Adabi
Urooj Par Itni Saieed,
Ke Aaj Waaliden Zamane Ki
Gaaliyon Me Shamil Rehte Hey.
šŸ’”

-


14 HOURS AGO

Banke Oxygen Mai
Havaa Me Ghul Jaoun,
Tu Bas Saans Le,
Aur Mai Teri
Dhadkanon Me Utar Jaoun.

-


3 MAY AT 8:26

MUHABBAT Ke Har Dour Me
WAFADAR kam
BEWAFA Zyada Nazar Ate Hey.

-


2 MAY AT 12:34

Mujhe Qubool Hai
Har Tohmat Teri,
Tamanna Bas Itni Si,
Dubara Na Ho
Kabhi Dedaar Teri.

-


1 MAY AT 22:45

Hun Gehre Dard Me
Mubtala Mai,
Chedo Na Mujhe,

Hun Pahle Se Toota,
Khuda Ka Vasta,
Chod Do Na Mujhe.

-


1 MAY AT 8:00

Humse Nafrat -
Tumhe MehenGi PadeGi,

Yaad Rakhna Ay Bewafa,

Tumhari Yadon Me
Hum Itna Bas JayenGe,

Ke Tumhari Tanhai -
Tumhe MehenGi PadeGi.

-


30 APR AT 19:25

Tujse JUDAI
Meri ZindaGi Ki
PahLi
QAYAMAT thi.

-


29 APR AT 20:09

SAANP
ASTIN ke Sahii,
WAR MaGar
DIL pe Karte hai.

-


28 APR AT 10:41

TAQDEER bhi
Haar Jati Hai
Jab Qubool
DUAEN hoti hai.

-


27 APR AT 22:54

Apne Husn Ko
Sawarne Keliye
Filters Moujood Hai,
Dil Ka Kya Karoge
Kabhi Socha Hai..?

-


Fetching Saieed Ahmad Shaik Quotes