S- Ansari ย  (๊งWr๐–Žter ๐Ÿ†‚-Anเบฎaโ„ษช๊ง‚)
3.4k Followers ยท 1.2k Following

Single
Joined 30 March 2018


Single
Joined 30 March 2018
15 APR AT 16:36

Gam e tanhai dur karega kaun

hum bebason ka sunega kaun

hum Aziz gunahgar ke kandho par hai gunahon ka bojh besumar

humari chikh o pukar sunega kaun

Dil me khuda ka khauf ankhe sharm se nam malum padte hai duniya-dari me fanse hum is janjal se nikalega kaun

alif se hoo tak karu talash Mere Allah tujhe.

wasta tere mehboob ka tujhe ya rab tere siwa is Aziz ko apna kahega kaun

Kisi khandar me tanha apne gunahon ke bojh tale daba sehma sa main ya Allah is andhere se tere Habib ke siwa mujhe nikalega kaun.

Bebason yatimo besaharon ka hain wo Sahara baroze hasr humara hath Rasool e khuda ke siwa thamega kaun.โœ๐Ÿป

-


12 FEB AT 0:17

someone asked me that,
Can love be proved?

I said why not. Jab aap kisi ek saks ke sath puri umr guzar dete ho aur budhe ho jate ho fir ek din aisa aata hai jab aap dono me se koi ek saks pehle duniya se chala jata hai aur aap tanha rah jate ho is duniya me uski yadon ke lathi ke sahare. us din mohabbat sahi mayine me "proved" ho jati hai.โœ๐Ÿป

-


7 FEB AT 23:44

Aur fir Deen ne hume apnaya jab duniya se humne muh fer liya.โœ๐Ÿป

-


7 FEB AT 6:27

Karta dekh fizul-goyi kisi ko Rashq aata hai hume apni khamoshi pe.โœ๐Ÿป

-


31 JAN AT 16:10

Aaj dekha tha maine usey ainey me
Jo ab mujhe meri tarah nahi lagta.

-


26 JAN AT 17:47

Aur jab rishte mahenge ho gaye tab humne daulat ekatthe karne suru kiye.โœ๐Ÿป

-


22 JAN AT 19:10

Wo aakhiri kaid thi humari shayad uske baad jisne bhi hume apni hirasat mein liya usne zehni mariz samajh kar chhod diya hume.โœ๐Ÿป

-


20 JAN AT 18:38

Tum chahte ho Dil-e byaan likhu bhala kaise mumkin hai sukhi siyahi se tera naam likhu sikayat nahi hume khalq-e khuda se, ab main kya kisi ke berukhi ka Tarzuma likhu.โœ๐Ÿป

-


20 JAN AT 14:49

Ya Allah humpe itni meharbani karde sirf zuban hi nahi harkate bhi islami karde.โœ๐Ÿป

-


20 JAN AT 2:13

Puri kitab hua karte the tum ab tumhare do panne bhi nahi milte
kabhi likha karta tha tujhpe main kayi nazm'e ab do char line bhi nahi milte
barso baad meri Banjh si kalam ne kuch alfaazon ko janam diye hai likhna toh chahta hoon bahot kuch lekin koi alfaaz nahi milte.โœ๐Ÿป

-


Fetching S- Ansari Quotes