Poetic Sansaar ┬а (Prachi)
612 Followers ┬╖ 363 Following

Blessed ЁЯШЗ
Joined 13 January 2019


Blessed ЁЯШЗ
Joined 13 January 2019
21 MAR AT 11:13

LIFE
Its a drama, happening on earth
Once take birth and rebirth
You never know where you have been
Even cant guess whats the next scene

So why are running in this race?
Don't you think it's time to low the pace?
Smile and ask what's your aim?
Are you happy in this game?

Sit alone for a while
Why you're being so agile?
You will know answers, where you are!
If you stay the same, you won't go FAR!

-


15 AUG 2023 AT 21:00

рджреБрдЖрдПрдБ....

-


13 AUG 2023 AT 23:03


рдореИрдВрдиреЗ рд╢рд┐рдХрд╛рдпрдд рдХреА рд╣реИ рд░рд╛рдд рд╕реЗ, рдЪрд╛рдБрджрдиреА рдмрдирдХрд░
рдЬрдЧрдордЧрд╛ рдХрдо рд░рд╣реА рд╣реВрдБ рдореИрдВ
рдореЗрд░рд╛ рдЪрд╛рдБрдж рдХрд┐рд╕ рдЧрд▓реА, рдХрд┐рд╕ рдЦрд┐рдбрд╝рдХреА рдЬрд╛ рдмреИрдард╛?

-


10 AUG 2023 AT 20:01

рдпрд╣рд╛рдБ рдХрд╛рд▓рд╛ рджрд┐рд▓ рднреА рдХрд╣рддрд╛ рд╣реИ
рдореЗрд░реА рдирдлрд╝рд░рдд рдореЗрдВ рдХреЛрдИ рдЦреЛрдЯ рдирд╣реАрдВ

-


3 JUL 2023 AT 22:15

I have been counting the days
Believing my eyes shouldn't haze
Hoping you beside me and gaze
Dreaming back the dreams that craze

-


23 JUN 2023 AT 11:07

рддреЗрд░реА рдЬрд╝рд┐рдВрджрдЧреА рдХреА рджреБрдЖ рдореИрдВрдиреЗ рд╣рд░ рд░реЛрдЬрд╝ рдорд╛рдБрдЧреА рд╣реИ
рдкрд░ рдореИрдВрдиреЗ рдЕрдкрдиреЗ рд╣рд┐рд╕реНрд╕реЗ рдореЗрдВ рдореМрдд рдорд╛рдБрдЧреА рд╣реИ

-


18 JUN 2023 AT 21:05



рдХреГрд╖реНрдгрд╛ рдХреГрд╖реНрдгрд╛ рд╣реА рдЖрд╕ рд╣реИ
рд░рд╛рдзреЗ рд░рд╛рдзреЗ рдореЗрдВ рд╣рд░ рд░рд╛рд╕ рд╣реИ
рд╣реЛ рдирд╛ рд╣реЛ рдХреЛрдИ рдореЗрд░рд╛
рд░рд╛рдзрд╛ рдХреГрд╖реНрдг рддреЛ рдкрд╛рд╕ рд╣реИ

-


1 JUN 2023 AT 19:06

рд╣рдо рджреЛ рд╕рд╛рдереА рдРрд╕реЗ
рджреВрд░ рдХреЛрдИ рдХреНрд╖рд┐рддрд┐рдЬ рд╣реЛ рдЬреИрд╕реЗ

-


26 MAY 2023 AT 18:55

In my pensive thoughts, I wonder
Was my destiny written in slumber?
People enter the way the want
Leave without thinking it may haunt
Does it affect them too?
Or only my emotions are like glue

-


26 MAY 2023 AT 18:53

рд╕рд╛рдБрд╕ рд▓реЗ рд░рд╣реЗ рд╣реЛ рдпрд╛ рдЬреА рд░рд╣реЗ рд╣реЛ?
рд╕рдордВрджрд░ рд╣реИ рд╕рд╛рдордиреЗ рддреБрдо рдШреВрдБрдЯ рдШреВрдБрдЯ рдкреА рд░рд╣реЗ рд╣реЛ
рдирд╛ рд╣рдВрд╕ рд░рд╣реЗ рд╣реЛ рдирд╛ рд░реЛ рд░рд╣реЗ рд╣реЛ
рдлреВрд▓ рдмрдирдирд╛ рдерд╛ рддреБрдо рддреЛ рдкрддреНрдерд░ рд╣реЛ рд░рд╣реЗ рд╣реЛ !

-


Fetching Poetic Sansaar Quotes