Poet Rani   (PoetRani)
56 Followers · 9 Following

read more
Joined 17 June 2020


read more
Joined 17 June 2020
8 HOURS AGO

तवायफ़ सी नाचती बेखौफ जिदंगी
आज़ादी भी चाहती है और बर्बादी भी

-


8 HOURS AGO

I'm kissing my pillow just to feel you,
hiding from the world just to steal you,
spending my days loving you on video calls,
the last time I touched your skin,
I do not recall..

-


29 APR AT 23:52

छू सकती हूं बुलंदियां
कटी पतंग को आसमान दे सकती हूं
बांधे घुंगरू तो हुआ यकीं के
नृत्य के पंख लगा मैं पैरों को उड़ान दे सकती हूं

-


26 APR AT 0:21

I know you're an artist
when you paint my body with two fingers,
I know you're an artist
When you tear apart my new vogue drawers,
I know what your brush needs
A desire to push me onto a white- sheet,
You've all the dirty colours on your bed
Hold my neck, dip your brush, paint me red

-


25 APR AT 23:39

His active nerves
My soft dry lips
His drenched intentions
My fragrant breaths
His vigorous touch
When he cuddles after the shot
Yes, I like it very much

-


25 APR AT 14:32

A heartwarming welcome
by your memories,
I receive.
It'll be just okay
to pour hatred,
I believe.
It's painful yet a
thing of beauty,
I groan.
The way you bore my
heart, and call
it home.

-


22 APR AT 3:05

अधरों पर रख कर अधरों को शून्य कर देता है अंक मेरे,
अंगुलियों से बातें करता है छू कर आंखो से अंग मेरे।

-


22 APR AT 2:19

चाहत तो थी के आंखो को बंद ही रहने दू
चाहत तो थी के आँखें अपनी बंद ही रहने दू,
मगर पसीने में भीगा उसका वो चेहरा
मेरी सांसों की रफ़्तार की वजह दिखता था।

-


22 APR AT 2:04

प्यास हर किसी को लगती है और भीगना भी हर कोई चाहता है,
फ़िर चाहे वो गर्मियों की पहली बारिश हो
या दो जिस्मों की एक दूजे से गुज़ारिश हो।

-


22 APR AT 0:24

सुबह ने सारे पन्ने फाड़ दिए
रात की हक़ीक़त के सारे शब्द
सुबह ने किताबों से झाड़ दिए
मेरी अंगुलियों में छपे रह गए
स्याही के कुछ हल्के गहरे दाग
बाकी बचे अर्थ मेरे शब्दों के
मैने ज़िंदगी मे अपनी उतार दिए

-


Fetching Poet Rani Quotes