Kashf Shaikh   (Kashf Shaikh)
13 Followers · 16 Following

Futurehomeopath📙
Writer 🖋️📃
A born foodie🍗🍟🍔
Joined 15 August 2019


Futurehomeopath📙
Writer 🖋️📃
A born foodie🍗🍟🍔
Joined 15 August 2019
24 MAR 2021 AT 1:06


Don't know whether you'll be the permanent person in my life or not.
But I know that you were the
best temporary person I have ever meet.

-


27 JAN 2021 AT 20:19

Distances will occur,
But life will still go on.

Memories will soon fade away,
But life will still go on.

Reason for happiness wouldn't be
the same,
But life will still go on.

Priorities would definately change,
But life will still go on.

One thing that will never change is,
The person who made this life beautiful,
The person who made this life easy,possible and worth living....




-


27 JAN 2021 AT 1:30

Every chapter will end oneday
With or without your wish
Because for every new beginning
Old memories need to be flushed off
With or without your wish.

-


24 AUG 2020 AT 17:20

"QADR"


Kal Tak Jo hamari baatoo ka mazaak banate thay
Aaj woh hamari khamoshi par ashq baha rahe hai

Kal Tak Jo hamein badsurat keh rahe thay
Aaj woh hamein phool ki chaddaro se sajaa rahe hai

Kal Tak jo humse kaandha milane se nafrat karte thay
Aaj woh khud humein apne kandho par uthar rahe hai

Kal Tak jo gallliyon shor tha
Aaj wohi shor hamari tareefo se bhara hua hai

Kal Tak Jo hamara zikr Tak nhi karte thay
Aaj woh hamare liye duaa Kar rhe hai

Kal Tak Jo humein beizzat karte thay
Aaj Marne ki baad hamari QADR Kar rhe hai........






-


6 AUG 2020 AT 22:49

When someone tells bad
things about me
Im like

-


6 AUG 2020 AT 17:02

Pyaar mein wafa chahta har dil hai
Par pyaar mein kya mile
Yeh kehna muskil hai

-


20 JUL 2020 AT 1:13

Iss matlabi duniya mein
Aaj dost bhi matlabi hogaey hai

-


3 JUL 2020 AT 1:59


Koi hai jiske saath bachpan mein waqt guzari hu mein
Koi hai jiske muskurahat ki wajah thi mein
Koi hai jiske hasne ki wajah thi Mein
Koi hai jisne humesha girne se bachaya
Koi hai Jo har waqt saaya ki tarah mere saath tha
Koi hai jisne bina lafzoo ke mohabbat zahir ki
Koi hai Jo duur ho Kar bhi Dil se bahut karibb hai


-


26 JUN 2020 AT 22:14

Zarrori nhi ki mohabbat hamesha alfaazo mein hi bayaan ho
Kabhi kabhi ek ishaara hi khaafi hota hai

-


18 JUN 2020 AT 17:37

It's better to cry out for a long time rather than thinking about the problem continuously and hurting yourself

-


Fetching Kashf Shaikh Quotes