Iram Shaikh Β  (Good vibes)
12 Followers Β· 7 Following

..........πŸ˜‡πŸ˜‡
Joined 20 June 2022


..........πŸ˜‡πŸ˜‡
Joined 20 June 2022
16 APR AT 20:02

Yaa Rab Agar Mein
Tujh Se Door Hu Toh
Mujhe Karib Kar
Aur Agar Mein
Tere Karib Hun Toh
Mujhe Kabhi
Door na Karna....


Aamin

-


12 APR AT 12:59

Use Eid Ke Din V Meri Yaad Na Aai
Use Eid Ke Din V Meri Yaad Na Aai....
Or Batao Mein Kis Din Ka
Intezar Karun...

-


11 APR AT 13:58

Har Ek Dard ki Siddat Chhupaai jayegi
Eid Toh Eid Hai
Aakhir Manai jaygi

EID MUBARK...

-


3 APR AT 19:19

Bachpan Me EID Aane Ki Khushi
Hoti Thi..
Or Abb Ramzan jane ka dukh hota hai...😒😒😒😭

-


10 MAR AT 17:46

Karke Yaqeen Tere Kun par
Yaa Mola
Maine badi hasratein sambhal rakhi hai..

-


10 MAR AT 17:39

Apne Mehram Ka Hath Pakkad Kar Madina Ki Galiyaan Ghumna
Yeh Meri Khawahishon Me Sabse
Auwal Darze Ki khawahish hai...

-


21 FEB AT 18:12

Apni Duaon Me Naik Humsafar Mango
Khubshurat nahi,
Kyu k Jannat Me Deen dari leke
Jaygi Khubshurti Nahi....

-


16 FEB AT 18:34

Meri khawahish hai ki mera Humsafar Mujhse Bhi Jayada Allah Ke Karib Ho

Humdono Milkr Tahajjud Ada kare
Milkr Tilawate Quraan kare

Dono ek dusre ko Quraan paak sunaya kare
Khuda humse raazi ho jaye Hum milkr sazda shukarada kare
Humdono ek dusre ke humsafar hone par khuda ka shukar ada kare
Dono milkaR khana-e- kaba ka tauvaaf kare
bas itni si meri dil ki hasrat hai
KhudA meri hasrat par koon keh dein
Khuda mujhse raaji ho jaye.......
Aamin

-


9 JAN AT 13:25

When u dont understand
What is happening in ur life
Just close ur eyes,
take a deep breath & Say
Yaa Allah
I know this is ur plan.
Just help me through it.

-


31 DEC 2023 AT 17:01

Zindagi Bhar Yaad Rahega Ye Dour
2023......
Iss Saal Maine Sab Kuchh Badlte
Dekha Hai.....

-


Fetching Iram Shaikh Quotes