Asish Satpathy   ('Veritas Amore')
98 Followers · 40 Following

◆"Imagination is my Inspiration"...✍️
Joined 5 June 2020


◆"Imagination is my Inspiration"...✍️
Joined 5 June 2020
4 MAY AT 20:50

People know me,as much I want them
to know and it's just the tip of the iceberg.

If,you want to keep track of my moves,then shouldn't you be called as my "personal-assistant"!!!



-


30 APR AT 18:27

There are many so called "friends" but,if you are in trouble,most of them wouldn't pick-up calls and if any of them does then,he would be least interested in helping you and rather start a cry of his own....

Only One or Two would be first to the rescue
and that is the boundary-line between "friend" and "Best friend"

-


28 APR AT 18:04

"ଲଙ୍କା"

ସମସ୍ତଙ୍କ ଭଳି,ମୋର ବି ପିଲାଟିଦିନରୁ ଲଙ୍କା ନାଁ ଶୁଣିଲେ ଭାରି ଭୟ।ଖାଇବା ଟିକିଏ ରାଗ ହେଲେ ମୁଁ ଆଉ ଖାଏନା।କାହିଁକି କେଜାଣି ଏତେ ରାଗ ଥିଲା ମୋର ସେ ଲଙ୍କା ଉପରେ!,ହଁ ଗୋଟିଏ ଛୋଟ ଘଟଣା ହୁଏତ ପ୍ରଭାବିତ କରିଥାଇପାରେ:- ଯେବେ ମୁଁ ୧.୫ ବର୍ଷ ର ଥିଲି,ସେବେ ଭୁଲରେ ୧୨/୧୫ ଲଙ୍କା ଖାଇ ଦେଇଥିଲି ଆଉ ମୋ କାନ୍ଦ ୨ ଦିନ ଯାଏଁ ଚାଲିଥିଲା...

ମୋତେ ଏବେ ୧୧ ବର୍ଷ ହୋଇସାରିଥାଏ ଓ ଏବର୍ଷ ଖରା ଛୁଟି ରେ ମୁଁ ମାଉସୀ ଘରକୁ ଯାଇଥାଏ।ମାଉସୀ ଖାଇବା ସହିତ ତାଙ୍କ ବଗିଚାର କଞ୍ଚା-ଲଙ୍କା ଟିଏ ଦେଇଥାନ୍ତି।ଲଙ୍କା ଦେଖି ମୁଁ କହିଲି:- "ମୁଁ ଲଙ୍କା ଖାଏନା"।ମୋ ସହିତ ଖାଇବା ରେ ମଉସା ବସିଥାନ୍ତି ଓ ସେ ହସି ହସି କହିଲେ:- "ଥରେ ଲଙ୍କା-ଲୁଣ ଦଳି ଖାଇ ଦେଖ,କେତେ ଭଲ ଲାଗୁଛି"।ମୁଁ ପୁଣିଥରେ ମନା କରିବା ପରେ ମାଉସୀ କହିଲେ:-"ଦେଖ ଜଦି ତୁ ଟିକିଏ ବି ରାଗ ନଖାଇ ପାରିବୁ ତାହେଲେ,ବଡ ହେଲେ ଆଉ ଦାଢି-ନିଶ ଉଠିବ ନାହିଁ "।

ଏତିକି ଶୁଣି ମୋ ଛୋଟ ମୁଣ୍ଡ,ଅକଳ ରେ ପଡିଲା।ମୋ ସେବେକାର ଧାରଣା ରେ ଦାଢି-ନିଶ ନଥିଲେ ଲୋକ ହସିବେ ତେଣୁ,ମୁଁ ସେଦିନ ରାଗ ସହି ଲଙ୍କା ର ପ୍ରଥମ ସ୍ପର୍ଶ କରିଲି। ମୋତେ ୧୪ ବର୍ଷ ବେଳକୁ ନିଶ ଉଠିବା ଆରମ୍ଭ ହେଲା ଆଉ ମୁଁ ବି ମାଉସୀଙ୍କ ସେ ମଜା କଥା କୁ ସତ ଭାବିବା ସହ ଲଙ୍କା ଖିଆ ଆରମ୍ଭ କରି ଦେଲି।

ଏଇ ଥିଲା ମୋର ଆଉ,ଲଙ୍କା ର ପ୍ରଥମ ଭେଟ।ଆଜି ବି,ସବୁ ଦିନ ମୋ ପ୍ରେମିକା ର ନଜର ଆଢୁଆଳରେ,ଖାଇବା ଟେବୁଲ ରେ ଚାଲେ,ଲଙ୍କା ଓ ମୋର ସ୍ନେହ ସମ୍ପର୍କ 🤫😉
(ଆଉ ହଁ,ଲଙ୍କା ଖାଇବା ଓ ଦାଢ଼ି-ନିଶ ଉଠିବାର କୌଣସି ସମ୍ପର୍କ ନାହିଁ 😂)।

-


26 APR AT 20:38

लोग तो तुम्हें तोहफे में,चाँद-तारे देने को तैयार हैं,

और,उसके सामने

हमारे काँच-के-दिल की,क्या ही कीमत.....

-


25 APR AT 20:15

My friend told me to be at the destination
@9:15 sharp but,still no sign of him @11:15
and worst of all,he's not picking up calls...😴

-


22 APR AT 21:25

I have seen 'Wealth' becoming synonym of '
'
Love',these days and if you don't possess

much then,your 'love' isn't passionate

enough.....

-


21 APR AT 20:38

तेरे इत्र ने,बयान की तेरी शख़्सियत कुछ इस तरह,

कि....

मेरे सहर का हर शख्स,दीवाना हो गया।

-


20 APR AT 22:05

"ସନ୍ଦେହ"

କିଛିଦିନ ତଳେ ଯାଇଥିଲି,ଜଣେ ସାଙ୍ଗର ଭାଇ ବାହାଘରର ରିସେପସନ କୁ।ସାଙ୍ଗ ଓ ନବ ଦମ୍ପତ୍ତି ଙ୍କୁ ଦେଖା କରିବା ପରେ ଗଲି ଖାଇବା ପାଇଁ।ଖାଇବା ଟିକେ ରାଗ ଥିଲା,ସେଥିପାଇଁ ପାଣି ଖୋଜିବା ପାଇଁ ଗଲି।ପାଣି ଗ୍ଲାସ୍ ଟିଏ ହାତରେ ଧରି ପାଉଥାଏ,ସେତେବେଳେ ସେଇଠି ପହଞ୍ଚିଲେ ଜଣେ ନବବିବାହିତା ଯୁବତୀ।ସେ ବି ପାଣି ଗ୍ଲାସ୍ ଟିଏ ଧରିଲେ,ଆଉ ଟିକିଏ ସ୍ମିତହାସ୍ୟ ଦେଇ କହିଲେ "ଖାଇବା ଟିକିଏ ରାଗ ହୋଇଛି"।ମୁଁ ବି ହାଲକା ହସି କହିଲି "ହଁ,ଆଜି-କାଲି ଲୋକ ମାନଙ୍କ ଖାଇବା ଓ ସ୍ଵଭାବ ଦୁଇଟି ଯାକ ରାଗ"।କିଛି ମିନିଟ ର କଥା ରୁ ଜାଣିଲି ସେ ହେଲେ,ସାଙ୍ଗ ର ଭାଉଜଙ୍କ ସମ୍ପର୍କୀୟ।

କଥା ହେବାର କିଛି ସମୟ ପରେ ହଠାତ୍,ସେଇଠି ଆସି ପହଞ୍ଚିଲେ ଜଣେ ଯୁବକ।ମୋ ପାଖରେ ଠିଆ ହୋଇ ଥିବା ମହିଳାଙ୍କ ସହ,ତାଙ୍କ କଥାରୁ ଠଉରାଇ ନେଲି ଯେ ସେ ହେଲେ,ସେ ମହିଳାଙ୍କ ସ୍ଵାମୀ ବୋଲି।"ଏଠି କଣ କରୁଛ ଏକା ଠିଆ ହୋଇ" କହି,ବିରକ୍ତି ହେଲେ ମହିଳାଙ୍କ ଉପରେ।ମୋତେ ବି ବିରକ୍ତି ଭରା ନଜରରେ ଚାହିଁଲେ।ତୁରନ୍ତ ମହିଳାଙ୍କ ହାତ ଧରି ନେଇଗଲେ।

ମୁଁ ଅନୁମାନ କରିନେଲି ଯେ ମହିଳାଙ୍କ ସ୍ଵାମୀ "ସନ୍ଦେହ" ରୋଗ ରେ ପୀଡିତ।ମୋ ଅନୁଭବ କହିଲା:- "ସନ୍ଦେହ" ଓ "ସନ୍ଦେହୀ",ଏହି ଦୁଇଟି ର କୌଣସି ଉପଚାର ନାହଁ।

-


19 APR AT 18:25

If am 'Coffee' then, you're my 'Milk'

with you am 'Latte' but, without

you am 'Black'....

-


18 APR AT 21:30

"खूबसूरत"

सूरत तेरी,'कयामत' लगती हे

निगाहें मिले तो,'मोहब्बत' जगती है

'शीशा' भी,चूर-चूर हो जाए

बला की तु 'खूबसूरत' लगती है....

-


Fetching Asish Satpathy Quotes