26 JUN 2023 AT 19:46

This poem is happy.
It's like code written
by someone on their
'own'. Their signature
adorns the bottom.

This poem is sad.
It's like code written
by someone on their
'own'. Copied from
someone else
but no one would
know.

- Amit