Ahtesham shaikh   (Ahtesham_shaikh)
3.7k Followers · 3.5k Following

read more
Joined 17 February 2020


read more
Joined 17 February 2020
21 DEC 2022 AT 9:25

वो लौट कर आया है मनाने को
शायद आजमा कर आया है जमाने को
وہ لوٹ کر آیا ہے مَنانے کو
شاید آزما کر آیا ہے زَمانے کو

-


20 DEC 2022 AT 10:04

और फिर खुबसूरत होने से कुछ नहीं होता
बात तो सारी नसीबों की होती है
اور پھر خُوبصورت ہونے سے کُچھ نہیں ہوتا
بات تو ساری نصیبوں کی ہوتی ہے

-


19 DEC 2022 AT 9:06

ओढ़ ली है खामोशी अब गुफ्तगू नहीं करनी
दिल को मार देना है अब आवाज नहीं करनी
اوڑھ لی ہے خاموشی اب گفتگو نہیں کرنی
دل کو مار دینا ہے اب آرزو نہیں کرنی

-


18 DEC 2022 AT 19:51

देखो मैं कितने रास्ते बनाये बैठा हूँ
क्या तुझे एक भी नहीं मिलता
دیکھو میں کتنے راستے بنائے بیٹھا ہوں
کیا تجھے آیک بھی نہیں ملتا

-


18 DEC 2022 AT 9:41

हम क्यों किसी का शोग़ मनाये
जो जाता है भाड़ में जाए
ہم کیوں کسی کا سوگ منائیں
جو جاتا ہے بھاڑ میں جائے

-


5 DEC 2022 AT 4:57

हमनें इश्क में खुद को खोया है
ये वफा की मिसालें हमें न सुनाओ
ﮨﻢ ﻧﮯ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﯾﺎ ﮨﮯ
ﯾﮧ ﻭﻓﺎ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻟﯿﮟ ﮨﻤﯿﮟ ﻧﮧ ﺳﻨﺎﻭ

-


29 NOV 2022 AT 17:16

तुम तो हल थे मेरी अजियत का
तुम भी अब मुश्किलों में डालोगे
تم تو حل تھے میری اذیت کا
تم بھی اب مشکلوں میں ڈالو گے

-


28 NOV 2022 AT 15:52

जिंदगी भर एक दूसरे का दोस्त बने रहना
चंद रोज के इश्क होने से बेहतर है
زندگی بھر ایک دوسرے کا دوست بنے رہنا
چند روز کے عاشق ہونے سے بہتر ہے

-


27 NOV 2022 AT 17:15

दिल किसी और का हो न पाया
आरज़ू आज भी तुम ही तुम हो
دل کسی اور کا ہو نہ پایا
آرزو آج بھی تم ہی تم ہو

-


23 NOV 2022 AT 14:46

रुखसत न मांग वरना तुझे रोक लेंगे हम
यूं मुझको छोड़ जा की मुझे खबर भी न हो
رخصت نہ مانگ ورنہ تجھے روک لیں گے ھم
یوں مجھ کو چھوڑ جا کہ مجھے خبر بھی نہ ھو

-


Fetching Ahtesham shaikh Quotes