AAMIR SHAIKH   (Aamir)
8 Followers · 11 Following

Hey !
New to writing
Engineering
Ig : mr_shaikh015
Punekar
Cheers!!
Joined 5 March 2019


Hey !
New to writing
Engineering
Ig : mr_shaikh015
Punekar
Cheers!!
Joined 5 March 2019
30 AUG 2020 AT 17:36

Ghayal badan suukha gala
Firbhi Sher si Awaaz hai
Meri ta-umr ibadat par bhari
Unki bas ek Namaaz hai
Sajde toh kiye kaiyyo ne magar
Unke Sajde ka kuch yuu andaaz hai
Hussain ne toh wo sajda kiya
Jispar purey Arsh ko Naaz hai

-


19 JUN 2020 AT 21:47

aur phir ekdin baithe baithe
mujhe apni zindagi buri lag gayi

jisko aabaad karte karte
mere maa baap ki umr puri lag gayi

-


8 APR 2020 AT 23:06

Ibadat-e-ishq me Shiddat chahiye
Duniya se lad jaao itni toh Himmat chahiye

Ibadat-e-ish me Shiddat chahiye
Duniya se lad jaao itni toh Himmat chahiye

Tumhe aate dekh bujhaa di ciggerate maine
Bhalaa aur Is ladke se tumhe kitni Izzat chahiye...

-


2 APR 2020 AT 0:45

Naumeedo k samandar me dooba sa thha safeena mera...
Jhalak bhar se hume jazeero ka sultaan banaa gayi wo
Mere Gumaan ke Makaan ko Giraa gayi wo
Bas yuhi Shaitaan ko Insaan banaa gayi wo

-


9 MAR 2020 AT 7:53

ये शेहेर-ए-ख़ामोशा है
अब यहा बातें नही होती
रोते है बस यहा
हस हसकर मुलाकाते नही होती

खौफ में डूबी है हर छत यहा
कुछ डरी हुई है फर्श भी
तेरे दर्द का क्या एहसास-ए-बयान हो
तेरे गम में रोया अर्श भी

जो तुझ पर बीती गर हमें ज़रा सी भी खबर हो
रोते हुए ही अब तो दिन रात ये बसर हो

-


8 MAR 2020 AT 22:51

Ye sher-e-khamosha hai
Ab yaha baate nahi hoti
Rote hai bas yaha
Has haskar mulakate nahi hoti

Khauf me dubi hai har chhat
Kuch dar si gayi hai farsh bhi
Tere dard ka kya ehsaas-e-bayaan ho
Tere gam me roya arsh bhi

Jo tujh par beeti hai gar
inko zara si bhi khabar ho
Rote huwe hi bas
Din raat ye basar ho

-


27 OCT 2019 AT 0:39

Gumrah na ho meri muskurahat se
Ke ispe ab lagaam nahi hota

Ab kahi duao se mere
Mayusi bhara salaam nahi hota

Aagaaz toh bakhubi hota hai
Magar Kahi Anjaam nahi hota

Jab tak ke kahaaniyo me meri
Un Janaab ka Naam nahi hota...

-


22 SEP 2019 AT 23:01

Misaal-e-waqt se bhi kya gazab hogaya
KAL se sawaab karunga waala
AAJ hi kabr me sogaya...

-


10 SEP 2019 AT 7:50

Taa Qayamat dil mehkaaye
Ye wo Aawaaz hai,
Bahattar se Baayis Hazaar daraade
Ye wo jaabaaz hai,
Sajde toh kayi kiye auro ne magar
Inke sajde ka wo ajab andaaz hai,
Hussain ne toh wo sajda kiya
Jispar Khudaa ko naaz hai...

-


18 AUG 2019 AT 22:35

Fizul si hui daulat saari
Ab toh khairaat bhi hoti nahi

Tanha hi reh gaye khayaal sabhi
Lafzo se mulakaat hoti nahi

Kabhi kasme khaya karte the log apne rishte ki
Ab toh mahino tk baat hoti nahi...

-


Fetching AAMIR SHAIKH Quotes