Aaliya Sharma   (@aliya sharma)
42 Followers · 11 Following

I write in the words of my life
Photography ❤️
Natural resources
Travel lover
Joined 3 October 2019


I write in the words of my life
Photography ❤️
Natural resources
Travel lover
Joined 3 October 2019
25 FEB AT 5:44

समाज कहता है स्त्री से की तुम सीता सा फर्ज निभाओ.....

मैं कहती हूँ.... कि हर कर्ज का अदा करेंगे हम, पहले हमें कोई राम जैसे मर्द से तो मिलाओ....!!

-


5 FEB AT 16:21

मा की हात सर पे चाइये

-


5 FEB AT 14:51

किसी ऐसे व्यक्ति के प्यार में पड़ना, जिसके प्यार में पड़ने का आपका कोई इरादा नहीं था, सबसे खूबसूरत तरह का प्यार है। कोई ज़बरदस्ती केमिस्ट्री नहीं, या उन्हें बचाने की कोशिश नहीं। बस एक शुद्ध, कच्चा संबंध और अपने आप निर्मित।

-


5 FEB AT 14:41

किस किरदार की कहानी कबतक है, क्या पता ! कब किस पल कौन चला जाए, क्या पता !

आज ही सच है ! जी लो,

कल कब जिंदगी मौत से हार जाए ! क्या पता !

-


5 FEB AT 14:23

I didn't deserve to be ignored 'coz of your bad day. I didn't deserve to be treated like a burden 'coz you couldn't find your worth along the way.

-


5 FEB AT 14:17

Nobody's Perfect

We make mistakes, we say wrong badwords, we do wrong things, we fall, we get up, we learn, we grow, we move on, we live.

-


31 DEC 2023 AT 10:54

यो मेरो साल खक्तम हुन्न लाग्दा को सबै भन्दा राम्रो सिकाही हो।
मेरा आफना हरू नै सिखाऐ की खराब समयमा आफ्ना हु भन्ने हरु ले पनि साथ दिदैन...।

-


20 DEC 2023 AT 9:33

हाम्रो नेपाली समाज आज पनि छोराको लगी उसको गलतीमा पनि उसको परिवारले साथ दिन्छ अनि बुहारीको सही कुरा मा पनि गलत साबित गन्न पछि पर्दैन..!
समय बद्लियो तर सोच कहिले बादलियला
आफ्नो र अर्कामा फर्क गर्न भन्दा सही गलत मा फरक गर्न कहिले सिकिएला....

-


18 DEC 2023 AT 8:37

सबै भन्दा धेरै बिस्वास गरेका आफनो बाट पाएको चोट ले मन धेरै दुख्दो रहेछ।
सम्बंधमा नजिक हुनेहरु मन देखी आफनो छन् की छैन्न भन्ने समय परिस्थिति व्‍यवहार ले बताउदो रहेछ..।

-


15 DEC 2023 AT 11:26

हतियारले लागेको चोटभन्दा आफ्नाको वचन र व्यहारले लागेको चोट गहिरो हुन्छ

-


Fetching Aaliya Sharma Quotes