(Aishwariya Pattanaik)
14 Followers 0 Following

read more
Joined 20 August 2020


read more
Joined 20 August 2020
4 MAY 2022 AT 23:59

❤I am going to talking about someone special who is really important in my life..
Friendship means alot to me and I really do..It means understanding not agreement,it means forgiveness not forgetting.. It means the memories last even if contact is lost ..

I have some explanations of our relationship and I want to share with you today that friendship means to care to share secrets to make each other happy without no reason and many more..
From my childhood to till now one of them is you.. Who is really matters to me..even my pen can't explain what is the purity of our relation .. So no more explanations..

Today is a special day so i just wishing you many more success, happiness and blessing.. Happy birthday SUBHU.. 🎂🎂🎂🎂🎂❤💞❤💞😇😇😇🥳🥳🥳
Enjoy ur day have fun... Love you always... And miss our days.. 💞

-


3 MAY 2022 AT 12:31

ସବୁ ଦୁଃଖ ହାରି ସଭିଙ୍କୁ ପାସୋରି
ଅଜଣା ରାଇଜ କୁ ନେଲା ଆପଣେଇ ।
ପତି ଙ୍କ ଗମନେ ଦୁଃଖ କରି ଯିଏ
ନିଜ ହାତେ ଦେଲା ନିଜ ଯୌବନ ପାସୋରି,
ଜଳାଞ୍ଜଳି ଦେଇ ନିଜ ସୁଖ କୁ ବନବାସେ ରହେ ଯେ ନାରୀ
ତାକୁ ଗଲା ଦୁଃଖ ବଳି।
ଏତେ କରି ଏତେ ଧରି, ସେଇ ସ୍ୱାମୀ ଦେଲା ତାକୁ ବାରି।

ତୁ ତ କଳି ଯୁଗର ନାରୀ,ତତେ ଅବା କିଏ ଦେବ ଛାଡି...?
ଯେତେ କରିଲେ ଧରିଲେ ବି କେବେ ଅଶା ରଖିବୁନି
ଏଠି କିଏ ରଖିବ କରି ତା ସ୍ବପ୍ନ ରାଇଜ ର ପରି।
ଯେତେ ଦିନ ଯାଏ ତ୍ୟାଗ ତୁ କରିବୁ ହେଇ ରହିବୁ ତୁ ମନ କିଣା।
ସମୟ ଦୁଃଖ ର ସୁଓ ଛୁଟିଲେ ଦେଖଯିବ ସଭିଙ୍କୁ ତୋ ଭିତରେ ଉଣା।
କାଇଁ କାନ୍ଦୁଛୁ,କାଇଁ ଭାବୁଛୁ,ତୁ କିଏ ...?
ଏଠି ସତୀ ସୀତା ର ବି ଅସତୀ ର ଚରିତ୍ର ସଯାଏ ଯିଏ।
ତାକୁ ସାମାଜିକ ପରିବେଶ ର ଆଖ୍ୟା ଦିଆ ଜାଏ।

-


2 MAY 2022 AT 19:50

All of a sudden I felt really tired
Like the world had drained me
From everything I had 😟

-


12 APR 2022 AT 18:57

ये कैसी जगहा लकीरे ले आई हैं
किस बात की सजा है या
किसी अच्छाई का सन्नाटा छाई है
पता नहीं क्या लकीरों मैं है लिखा
पर ये लकीरें तोह सिर्फ लकीर बन कर रह गयी है
क्यों के जिंदगी तोह आकर एक जगहा ठहर ही गयी है

-


9 APR 2022 AT 20:59

कुछ अधूरी ख्वाहिश रह जाये तोह अच्छा है ना
तमनाः ही बाकी सफर को मजेदार बना देती है।

-


9 APR 2022 AT 15:17

कितनी अजीव ये दुनिया है😊
किसीने प्यार किआ बेसुमार
तोह
कोई नफरत कर बैठा है।।
किसीने इंतजार किआ
तोह
कोई ऐतबार कर बैठा है
किसीने हर टुकड़े को जोड़ा
योह
किसी को कदर तक नही है
किसीने दिल लगाया
तोह
किसीको वक्त न लगी तोड़ ने में
इंसान एक हूँ
पर कोई समझता है सही तोह कोई नासमझ रह जाता है ।।

-


9 APR 2022 AT 14:55

सालों से इन्तेजार किआ इस घड़ी का
प्यार से तोह कभि रोने से
दिल लगाया है तुमसे





जज़बातों से भरी ये रिस्ते को
कव सच मे मुक्तला करोगे
मेरी ख्वाहिश को कव पूरी करोगे..?

-


2 APR 2022 AT 13:48

जो अंधेरे से बचपन में डर लगता था
आज वही अंधेरे मैं सुकून मिलता है।।

-


1 APR 2022 AT 20:02

ମନର ଅକୁହା କଥା ସବୁ।

ପିଲା ବେଳ ଥିଲା ଖୁବ ସୁନ୍ଦର ।ଗର୍ବ,ଅହଂକାର ,ଲୋଭ ,ମାୟା ଏ ସବୁ ତ ଜଣା ବି ନଥିଲା ।ବାପା ମା' ଆଉ ପରିବାର ହିଁ ଦୁନିଆ।ଖାଇବା,ପଢିବା,ଖେଳିବା,ବୁଲିବା ଆଉ ଶାନ୍ତି ରେ ଶୋଇବା ଛଡା କଣ ବା ଥିଲା ଚିନ୍ତା...?

ଧୀରେ ଧୀରେ ବଡ ହେଲି ଦୁନିଆ ର ପ୍ରକୃତ ରୂପ ରେଖ ରୁ ଅଜଣା। ଭଲ ମନ୍ଦ ହାନି ଲାଭ ର ଜ୍ଞାନ ନଥିଲା।ବହୁତ କିଛି ଯୋଜନା ଥିଲା।କାହା କୁ ଦୁଃଖ ଦବା କି ଆଘାତ ଦବା ତ ଦୁର କଥା ନିଜକୁ ଟିକେ କଷ୍ଟ ହେଲେ କାନ୍ଦ ଲାଗୁଥିଲା ଆଉ ବୁଝେଇବା ପାଇଁ ବି ବାପା ମା ପିସି ଏମିତି ସମସ୍ତେ ଥିଲେ।

କିନ୍ତୁ ଦୁନିଆ ଟା ବଡ ଅଜବ ।ଯାହା ଭାବି ଥାଉ ତାର ଠିକ ବିପରୀତ ହୁଏ।ତାକୁ ସୁଧାରୁ ସୁଧାରୁ ବହୁତ କିଛି ମଣିଷ ଶିଖି ଯାଏ। କାହାକୁ କଷ୍ଟ ଦବାକୁ ଯିଏ ଚାହିଁନି ସେ ମଣିଷ ଲୋକ ଙ୍କ ଭୁଲ ବୁଝା ମଣା ର ଶିକାର ହୁଏ।ଯାହାକୁ ବହୁତ ଭଲ ପାଇଁ ଯାଏ ଆଉ ନିଜ ଲକ୍ଷରୁ କେତେବେଳେ ପଥ ଭ୍ରଷ୍ଟ ହେଇଯାଏ ସେ ମଣିଷ ତାର ନିଜସ୍ୱ ପରିଚୟ ଅଣ ଦେଖା କରି ହାତ ଛାଡିଦିଏ।

ପରେ ସେ ଲୋକ ଟି କୁ ବି ସବୁ ଛଳନା ଲାଗେ।ବାପା ମା ଙ୍କ ନଜରରେ ଛୋଟ।ଲକ୍ଷ୍ୟ ରୁ ଖୁବ ଦୁର।ଆଉ ଯାହା ହାତ ଧରିଥିଲ ସେ ତୁମ କଥା ଭବିବା ଦୁର ସବୁ ଭଲ ପାଇବା ଆଉ ସ୍ନେହ କୁ ଛଳନା ର ରୂପ ଦେଇ ତୁମ ଠୁ ଦୁରେଇ ଯାଏ।ତୁମ ସୁଖ ଦୁଃଖ ରେ ଭାଗୀ ହବା ତ ବହୁତ ଦୂର ତୁମେ କେମତି ଅଛ ତାର ଯାଏ ଆସେ ନା।
ଏତେ ସବୁ କରିବାର ମୂଲ୍ୟ କୁଆଡେ ପାସୋରି ଗଲା।ସମସ୍ତ ଙ୍କୁ କିଛି ନା କିଛି ଦରକାର।ସେ ସବୁ ପୁରା ହେଲେ ତମେ ଖୁବ ଭଲ ନହେଲେ ତୁମକୁ ଖରାଵ ସଜେଇବା ପାଇଁ ବେଶି ସମୟ ଲାଗିବନି।ଏଠି ତୁମ ପାଇଁ କିଏ ଅଛି,ଭାବୁଛି,ଖୁବ ଭଲ ପାଉଛି ଏ ସବୁ ଚିନ୍ତା ବି କରିବା ଭୁଲ।ସେ ପିଲା ଦିନ ସହିତ ସବୁ ଶାନ୍ତି ଆଉ ସୁଖ ହଜି ଯାଇଛି।

-


9 MAR 2022 AT 18:28

कोई ऐसा भी सख्स है क्या ...?

जो मुझे मेरे खामियों के साथ भी अपनाए।जो मेरी हर छोटी बडी ख्वाहिशों को उडान भरने की हिम्मत दे और मुझे कभी न रोके।

कोई बिना बोले लब्जों को भी पढ़ समझ सके।या मुझे हर गम से छुटकारा दे सके।येबंदिशे,ये शिकायत,ये बेफजूल के ताने और लड़ाइयाँ, खुदही खुदका परिचय हर किसीको बताना और हर एहसाँसों को अपने मे सामने से लेकर खुदकी वकालत करना ये सबसे छुटकारा दे सके।

है क्या कोई मर्द ऐसा जो औरत का दवा बन सके।उस्से न उलझकर हर परेशानी से उस्से बाहर निकाल सके..?

अगर हर चीज दोनो मिल कर ही होता है।तोह हर लड़ाई में एक औरत अकेलि क्यों...?

क्या हम सिर्फ़ चोट खाने और जख्म भरने के लिए बने हैं...?इतना सब कुछ करने के वाबजूद हमारा अस्तित्व छिप क्यों जाता है ...?

-


Fetching Quotes