Sana Shaikh   (Shaikh Sana)
69 Followers · 15 Following

read more
Joined 8 November 2019


read more
Joined 8 November 2019
4 FEB 2022 AT 0:31

Me Q na karu mohabbat rasool (s.a.w) se
Mujhe Q na ho ulfat madina-e-rasool se
Ek wohi toh hain sahara hum be bason ka
Hashr me wohi toh hain asra hum umati ka
— % &

-


19 SEP 2021 AT 15:06

Kaise guzarta hoga unka din
Jin ki maayein nahi hain

Me toh taswaur bhi nahi karsakti
Ek Lamha bhi maa ke bina

-


29 AUG 2021 AT 21:25

Zindgi kitni asaan hojaye
Iss dil se Duniya nikal ke baaki sirf "DEEN" rehjaye

-


31 MAY 2021 AT 0:54

You are the love of my life
You are the reason why I'm alive
You are my daylight
You are glory of my night
You are my everything
You are only mine

-


21 MAY 2021 AT 17:50

Khawb hai tu matlabi sa
Tu mila toh laga ajnabi sa
Tujh me rehne ko bahane so (100) banaye humne
Tujh me rehkar pata chala ke tu nahi hai apna sa

-


16 MAR 2021 AT 14:27

Kyun bura kahoon me apni kismat ko
Meri kismat likhne wala mera khuda hai

Mere khuda ne mujhe ummati banaya mustafa ﷺ ka
Kiya yeh kam hai ke mujhe diya daman mustafa ﷺ  ka

-


18 NOV 2020 AT 10:17

What is sucess ?
Success not about money ,fam & achivements. Real success is happiness and satisfaction. It doesn't matter how Rich you are! If you are not happy and satiesfied with your life and work then you not a successful person.

-


13 NOV 2020 AT 15:07

Yeh duniya jahan-e-faani hai
Aaj koi gaya toh kal humein hai jaana

Yeh ek kiraye ka ghar hai
Har kisi ko isse chodke hai jaana

-


6 NOV 2020 AT 1:20

Aye khuda Qismat me likhde Deedar kabe ka
Meri rooh kabz ho tere haram ka Deedar karte karte

-


26 SEP 2020 AT 0:36

Wo jo kabhi mile toh kehna hum usse yaad karte hain
Kabhi din ki tanhayi me toh kabhi raaton ke andheron me bas usse yaad karte hain

-


Fetching Sana Shaikh Quotes