Adnan Shafi   (Adi)
202 Followers · 70 Following

read more
Joined 28 April 2019


read more
Joined 28 April 2019
1 DEC 2021 AT 9:51

𝗜𝗩>{𝗖𝗵𝗮𝗻𝘁𝘀 𝗱'é𝗹é𝗴𝗮𝗻𝗰𝗲}



-


12 NOV 2021 AT 9:58

جی ہاں، یہ اتنا آسان نہیں ہے جتنا لوگ سوچتے
ہیں، جیسے کبھی کبھی جب کوئی بلے باز گیند کو فیلڈر کی طرف مارتا ہے تو ہم میں سے کوئی نہ کوئی تبصرہ ضرور کرتا ہے۔

’ارے یار اسکو گیپ میں کھیلنا تھا، اسکو بیٹنگ کے لئے کس نے بھیجا‘

بولر چاہے شعیب اختر جیسا تیز ہو یا شین وارن کی طرح باؤل اسپن کر رہا ہو، ہمیں کوئی فرق نہیں پڑتا۔ ہم صرف منہ کھول کر کچھ بکواس کرتے ہیں۔ ایسا تب ہوتا ہے جب ہم میدان سے باہر ہوتے ہیں، لیکن اندر ہم بھی کچھ نہیں کر پاتے ۔یہی کڑوا سچ ہے۔

-


11 NOV 2021 AT 7:44

ہر رات سونے سے پہلے یقینی بنائیں کہ آپ کا آخری عمل اچھا ہے۔

-


10 NOV 2021 AT 17:17

دنیا کے غیر منصفانہ ہجوم میں زندگی کو جاننا اور سمجھنا ممکن نہیں کیونکہ یہ غلط چیزوں کا تصور دیتی ہے۔

-


10 NOV 2021 AT 17:06

اللہ نے جو آنکھیں ہمیں دی ہیں وہ ہم قرآن پڑھنے کے لیے نہیں بلکہ فلمیں دیکھنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ کیا ہم اپنے آج کے انتخاب کے مطابق اگلی زندگی میں کامیاب ہوں گے؟

-


9 NOV 2021 AT 9:14

کسی چیز کو مشکل نہ بناؤ، خواہ وہ کتنا ہی عظیم ہو، کیونکہ اللہ بہت بڑا ہے، جس چیز کو آپ ناممکن سمجھتے ہو، وہ اللہ کے لیے آسان ہے۔

-


9 NOV 2021 AT 8:48


کچھ صرف طفیلی ہیں جو آپ کی اچھائیوں کو چباتے ہیں اور آپ کو ننگا چھوڑ دیتے ہیں۔

-


8 NOV 2021 AT 9:09

اللہ نے ہمیں دنیا میں تھوڑا سا اختیار دیا ہے اور اگر ہم اسے اچھی طرح استعمال کریں تو ہم کامیاب ہوں گے۔

-


7 NOV 2021 AT 7:55

اللہ سب جانتا ہے اور آپ کو اپنے آپ کو لوگوں کے سامنے ثابت کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ جب اللہ تعالی سب کچھ جانتا ہے تو سب سے اہم چیز وہی ہے اور ہمیشہ اللہ پر بھروسہ رکھیں

-


7 NOV 2021 AT 7:53

اگر آپ آج کے منظر نامے پر جائیں تو ایسا لگتا ہے کہ پیسہ ہی وہ چیز ہے جو لوگ چاہتے ہیں۔ سب پیسے کے پیچھے بھاگنے میں مصروف ہیں۔

-


Fetching Adnan Shafi Quotes