19 MAY 2018 AT 1:07



Meri zindagi....


Panho pe issqader...

Zindagi meri likhe ho'Jiss kalam se

Wo kalam dard e hal aisi zindgani meri bya krna sirf hi
kyu chahe .....

Agr wake hi tu sun raha sada Sanam ki....

To ek hi sawal sirf aur sirf mera ...

Jiss mein raahat nahi karar nahi....

Wo pal hi teri di zindagni
mein e Khuda akhir wahi
jane kyu e-pal apne Sanam
ko dena tu chahe...

- Sanam_shayar