Subhasish Pradhan   (Subhasish Pradhan)
1.6k Followers · 243 Following

read more
Joined 16 June 2017


read more
Joined 16 June 2017
27 FEB AT 22:51

ଅସରନ୍ତି ଆଶା ନେଇ
ଦିନେ ବଡ଼ ହେବାର ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖୁଥିଲା ଏ ଜୀବନ,
ଆଉ ଆଜି ବଡ଼ ହେଇଗଲାପରେ
ସେ ଖୋଜିବୁଲୁଛି ନିଜର ସେଇ ପିଲାଦିନ।
ନାଁ ସେବେ ଥିଲା କିଛି ଭବିଷ୍ୟତ
ନାଁ ଆଜି ଅଛି କିଛି ବର୍ତ୍ତମାନ
ଏଇ କିଛି କିଛି ଭିତରେ
ପାଶେ ଅଛି ଯାହା....
ଦରଫୁଙ୍ଗୁଳା ଯୌବନ!!

-


22 FEB AT 23:06

-


22 FEB AT 22:39

अब खामोशी से खुद को आईने में देखता हूँ,
मैं रोज़ खिड़की से झांक कर मेरी बचपन को देखता हूँ।

-


21 FEB AT 18:35

ମୋ ପିଲାଦିନ!!
~~~~~~~~~~

ହଁ.... ମୋ ପିଲାଦିନ କିଛି ଏମିତିକା ଥିଲା
ଆଖିରେ କିଛି ସ୍ୱପ୍ନ ନଥିଲା ସତ,
ହେଲେ ଭରପୁର ନିଦର ଗନ୍ତାଘର ଥିଲା।।

(ଆସନ୍ତୁ ଅନୁଶୀର୍ଷକକୁ....)

-


31 JAN AT 21:20

मंजिल पता है मुझे
मेरे सफर का,
अपनों ने पहचान दिया है
भटकता मुसाफिर का।।
राह चलने को साथ साथ...
साथ मिला है तन्हाई का,
डर मत रुक मत टूट मत पिंटा
तू बंदा है उस परवरदिगार का।।

-


8 JAN AT 8:24

The Morning Means Hope.

-


6 JAN AT 18:36

गर मेरे हाथों में होगा
मैं वक्त से वो वक्त चुरा लूंगा।।
जिस में सिर्फ दोस्त रहते हैं
वैसा एक आशियाना बना दूंगा।।
😍😍

-


12 DEC 2023 AT 12:44

ସମୟ ସହିତ ଚାଲିବା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଆବଶ୍ୟକ ନୁହେଁ।
ସତ୍ୟ ସହିତ ଚାଲନ୍ତୁ,
ଦିନେ ସମୟ ଆପଣଙ୍କ ସହ ଚାଲିବ।

-


19 NOV 2023 AT 21:48

||ସ୍ମୃତିର କୋଳରେ ପିଲାଦିନ||

ଏକ ଅଭୁଲା କାହାଣୀ।।

-


17 NOV 2023 AT 13:20

ଅଳସୀ କନ୍ୟା ଟିଏ ଚାହିଁ ରହିଥାଏ ବସନ୍ତର ଆଗମନକୁ,
ଅଳସୀ ନିଦ ବି ଲୁଚି ଦେଖୁଥାଏ ଲାବଣ୍ୟବତୀର ସ୍ୱପ୍ନକୁ,
ଅଳସୀ ନଈ ଯେମିତି ଆତୁର ଥାଏ ସାଗରରେ ମିଶି ଯିବାକୁ,
ସେମିତି ମୋ ମନ ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ତୁମକୁ।

-


Fetching Subhasish Pradhan Quotes