18 JUL 2018 AT 15:13

*Original lyrics of the song I heard*

Tera buzz mujhe jeene na de,jeene na de...

*What my sister was actually singing*

Mera boss mujhe jeene na de,jeene na de...

šŸ˜‚šŸ˜‚

- Aashna