Ziist Ahmed   (Shaikh ZubairAhmed|Ziist)
594 Followers · 49 Following

Aakhri Baar Mujh Se Milo.....
Joined 20 March 2017


Aakhri Baar Mujh Se Milo.....
Joined 20 March 2017
2 AUG 2021 AT 13:26

ساتھ تیرے چل نہیں سکتا مگر
راہ میں پیپل تو ہو سکتا ہوں میں





-02 August 2021

-


31 JUL 2021 AT 15:32

 
یہ کہہ کر فون اُس نے رکھ دیا تھا
سنو ! بارات در پہ  آگئی ہے   

-


27 JUL 2021 AT 0:54

शेर / Sher :
वो इक लड़की मुहब्बत में थी संजीदा
मैं वो लड़का जो आवारा रहा हर दम

Vo ik ladki muhabbat me.n thi sanjeeda,
Mai.n wo ladka jo aawara raha har dam...

-


7 JUN 2021 AT 14:03

Ghazal

-


7 JUN 2021 AT 14:00

Ghazal

-


1 JUN 2021 AT 20:01


برسوں پہلے بچھڑے تھے ہم
برسوں تک تھا برسوں کا د کھ

-


25 MAY 2021 AT 13:20

तुझे नही अंदाज़ा ख़ामोशी का जानां
ज़िन्दगी बस दुख है बे-कफ़नी का जानां

चारसू बिखरी हैं कमरे में उदासी
है ये आलम मेरी दर-बदरी का जानां

हिज़्र हँस कर सह लिया मैंने मगर अब
पूछ मत मुझ से सबब तल्ख़ी का जानां

मार भी सकती है मुझको ये वबा अब
सदक़ा कर मेरी तू बीमारी का जाना जानां

-


7 APR 2021 AT 23:32

कुछ दर जो दस्तक से नही खुलते मगर

आवाज़ से एक पल ही में खुल जाते हैं


Kuch dar jo dastak se nahi khulte magar,

Aawaz se ek pal hi me khul jaate hai.n!

-


3 JAN 2021 AT 3:26

Zindagi Bas Armaano.n Ki Rail Hai!

ज़िन्दगी बस अरमानों की रेल है।

-


30 SEP 2020 AT 17:21

Zindagi bhar ye pareshaani rahi
Mere chaaro.n samt viiraanii rahi.


Jis ka diivanaa hua saara jaha.N
Wo hamesha meri diivaanii rahi.


Shab milan ki thi bohat gahri magar,
Raat bhar taaro.n ki nigraanii rahi.



Dosti jab se kitaabo.N se hue
Bhulne me usko aasanii rahi.

-


Fetching Ziist Ahmed Quotes