Ejaz Shaikh ย  (-#SHAITAAN)
619 Followers ยท 20 Following

read more
Joined 1 March 2018


read more
Joined 1 March 2018
7 DEC 2021 AT 9:19

Mehfooz ?
Hifazat ka zimma khud ka hota hai
Chay wo mars ho ya aurat ๐Ÿ”‘

-


12 NOV 2021 AT 14:32

Sukun ki Talash Me Umar Bhar Chal Betha
Me mohabbat Me Hara Hua Shaks bhut Dur Aa Pocha ๐Ÿ”‘

-


19 JUN 2021 AT 23:41

Rango Ka Malal Aap Hi Ko Honga
Mene Toh Mohabbat Qirdar Se Ki Thi Tasveer Ko Bina Dekhe ๐Ÿ”‘

-


18 JUN 2021 AT 23:12

Chhod Bhi Deta Ager Kaabu Khud Per Hota
YAar Ruth Ker Chala Gya Bewafai ki Tohmat Laga Ker ๐Ÿ”‘

-


13 JUN 2021 AT 1:19

Fir milenge kisi mood pe
Aye Raahi Tu Saazo Saaman Apna Rakhna
Ham Yaad-E-Teri ๐Ÿ”‘

-


15 APR 2021 AT 1:12

Yaar ke janaze ko kandha diya hu mene
Bhut bhari safar hota hai
Duniya se qabar tak ka ๐Ÿ”‘
Miss u bhai soyeb

-


1 APR 2021 AT 15:09

Tere Shaher Aaya Tha Me Musafir Ki Tarha
Per Us Shaher Ki Aadat Bhi Teri Jesi Lagti Hai
Na ChhodNe Ki ๐Ÿ”‘

-


27 MAR 2021 AT 0:41

Unhi duriyo se guzarne ke liye
Hm khud ko mohabbat me tayyar rkhte hai ๐Ÿ”‘

-


27 MAR 2021 AT 0:14

HUM Bhi krte Ager
Mehboob khahish ham se nikah ki Kare Toh ๐Ÿ”‘

-


21 MAR 2021 AT 23:09

Mehbooba Meri
Umar Bhar Mohabbat Me Daave Mujhse Krti Hai
Or meri Ger Mojodgi Me Israr Kisi Or Se ๐Ÿ”‘

-


Fetching Ejaz Shaikh Quotes