Akash Naoghare ┬а (Akdee)
22 Followers ┬╖ 4 Following

read more
Joined 28 September 2017


read more
Joined 28 September 2017
YESTERDAY AT 12:45

A distinct path leading to the grave
A place where life & death are just slaves
As stark as black and white strays
No in betweens, just striking extreme ways.

And I dug my grave.

-


15 APR AT 15:36

Criticizing a remote dictator doesn't necessarily make you a good human being.

-


13 FEB AT 13:12

You are never an afterthought,
quelled glories and pleasure,
with you always being an
unconveyed forethought.

Always wondered
whether the eternal truth needs to be spoken,
not realising winning a war needs love so unshaken.

Chipping off, bartering, fighting hard like an unhealed idealistic fool,
foolish this might sound, our healed souls deserve a round to metamorph into a jewel.

-


16 OCT 2023 AT 20:32

рдЧрд░рд┐рдмреА

рдореНрд╣рдВрдЯрд▓ реи рд╡рд░реНрдЧ рд╢рд┐рдХрд┐рди рддрд░ рдереЛрдбреА рд╢реНрд░реАрдордВрддреА рдпреЗрдИрд▓, рдЪреНрдпрд╛рдпрд▓рд╛ рдЗрддрдХрдВ рд╕рдЧрд│рдВ рд╢рд┐рдХреВрди рддрд╕рд╛рдЪ рднрд┐рдХрд╛рд░реА рдореА.
рдорд░рд╛рдареА рдорд┐рдбреАрдпрдо рдордзреВрди рдЗрдВрдЧреНрд▓рд┐рд╢ рдордзреНрдпреЗ рдЬрд╛рдКрди рджреЛрди рдПрдХ рдкрд╛рдпрд▒реНрдпрд╛ рдЪрдврдгрд╛рд░ рд╣реЛрддреЛ рдореА, рджреЛрдирд╛рдЪреНрдпрд╛ рджрд╣рд╛ рдкрд╛рдпрд▒реНрдпрд╛ рдЭрд╛рд▓реНрдпрд╛ рдЖрдгрд┐ рд╡рд░ рдкреБрдиреНрд╣рд╛ рдПрдХрдЯрд╛ рднрд┐рдХрд╛рд░реА рдореА.
рдирдХреЛ рддреА рд╕рдВрдЧрдВрдордд рдХреЗрд▓реА рдирд╛рд╣реА рдЖрдгрд┐ рдмрд┐рдирдлреБрдХрдЯ рд╕рд╛рдЦрд░ рдЧрд┐рд│реВрди рдУрдХрд▓реА рдирд╛рд╣реА, convenience рдЪреНрдпрд╛ рдпрд╛ рдЬрдЧрд╛рдд рдкреБрдиреНрд╣рд╛ рдПрдХрдЯрд╛ рднрд┐рдХрд╛рд░реА рдореА.
рдЧрд░рд┐рдмреАрд╕реЛрдмрдд рдмрд╛рд╣реНрдп рдЬрдЧрд╛рдд рдЭрдЧрдбрдд рдмрд╕реВрди рдЖрдд рдЭрд╛рдХреВрди рди рдмрдШрд┐рддрд▓реНрдпрд╛рдиреЗ рдкреБрдиреНрд╣рд╛ рдПрдХрдЯрд╛ рднрд┐рдХрд╛рд░реА рдореА.
рдЧрд░рд┐рдмреАрдд рдЬрдирдорд▓реЛ, рдЧрд░рд┐рдмреАрдд рдЖрдЯрд▓реЛ рдЖрдгрд┐ рдЧрд░рд┐рдмреАрдд рдЬрдЧрд▓реЛ,
рдЖрдгрд┐ рддрд╕рд╛рдЪ рдЧрд░рд┐рдмреАрдд рднрд┐рдХрд╛рд░реА рдорд░рдг рдорд░рдгрд╛рд░ рдореА.

-


23 APR 2023 AT 5:07

Nothing is sexier than owning your shit and acting upon it.

-


9 APR 2023 AT 4:56

Frameworks, boundaries and theories are futile if they can't incorporate intersectionality and intentions.

-


16 MAR 2023 AT 5:34

One who can't comprehend different beliefs and values often takes pride in stereotyping others.

-


9 MAR 2023 AT 5:30

We have grown so accustomed to inhumane behaviour that anyone who treats us humanely is often considered weak.┬а

-


22 FEB 2023 AT 0:39

No one is inherently bad, we are all victims of time.┬а

-


25 JAN 2023 AT 3:58

Capitalism is not working !



Shouted a man who makes capital of every freaking socio-economic issue for his vested interest.

-


Fetching Akash Naoghare Quotes